Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Обмін товару належної якості споживача -якщо він не використовувався -якщо збережено його товарний вигляд -Споживчі властивості,бірки,ярлики Умови обміну/повернення товару не належної якості -безоплатне усунення недоліків товару в розумний термін -Відшкодування витрат на усунення недоліків.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.